Όταν ανέβηκαν αυτές οι φωτό, το LEON είχε ήδη επιστρέψει στα εργοστασιακά πράγματά του, αφου ήρθε η ώρα του να περάσει σε άλλα χέρια, χωρίς τον απίστευτο ήχο που χάρησε για κάποιο καιρό (λίγο) στα αυτιά του αφεντικού του, Νικόλα Ολύμπιου. Αυτο το Project, κράτησε κάτι παραπάνω απο 6 μήνες για την υλοποίηση του, και μετα απο κάποιες εκατοντάδες ώρες εργασίας, έφτασε εκεί που το θέλαμε. Στον απόλυτο ηχητικό ρεαλισμό. Το ηχοσύστημά του πάτησε επάνω στην Alpine IVA-W505R, συνέχισε με τον κορυφαίο DTS processor Alpine F1 Status PXA-H900, και μεσα απο 2 ενισχυτές απο την Mcintosh , τον 6κάναλο MCC 440, και τον 4κάναλο MC431, ο ήχος εφτανε στο 3δρομο σετ απο την Hybrid Audio Technologies (HAT).
Οι χαμηλες συχνότητες εβγαιναν μέσα απο ένα custom πολυεστερικο στην ρεζερβα που φιλοξένησε αρχικά ένα 12" DLS DR12, και μετα με το SEAS Lotus SW300 ευγενική χορηγία του Παναγιώτη (θέλω-κι-εγώ-subwoofer-μάνα-μου).
Η λεπτομέρεια που δόθηκε σε όλα τα μικρα κομμάτια του στησίματος αυτου του αυτοκινήτου, ήταν αντιστοιχη της ποιότητας των μηχανημάτων που το ολοκλήρωσαν. Ο χρόνος επίσης πολύς. Αλλα το αποτέλεσμα πιστέυω μας αποζημίωσε, και λέω εμάς γιατι το εννοω. Και ο Νικόλας, και προσωπικά εγώ το απολαύσαμε οχι μόνο στο τέλος, αλλά ακόμα και στην διάρκεια των ρυθμίσεων του.
Θελήσαμε να φτιαχτεί ένα αυτοκίνητο το οποίο όχι μόνο να παίζει καλά, αλλά να δείχνει και καλά. Αυτο το Leon, και εκείνο το Mazda CX7 του Παναγιώτη που ευτυχώς υπάρχει ακόμα (btw με το λυσσασμένο midbass) , έκαναν τον χρόνο και το χρήμα που σπαταλήθηκαν πάνω τους, να φαίνονται δευτερεύουσας σημασίας.
Ευχαριστώ και τα 2 αυτα παιδιά για την ευκαιρία να επιμεληθώ την κατασκευή και την ηχητική υλοποίηση των αυτοκινήτων τους.
Επιστροφή
στα Projects
|