Η δεύτερη έκδοση του σύστήματος στο γνωστό CX7 εχει ηδη πραγματοποιηθεί.
Η αναβάθμισή αυτή περιείχε την προσθήκη subwoofer στον χώρο των αποσκευών, ο οποίος κατασκευάστηκε απο την αρχή.
Το BRAX ML10 μπήκε σε sealed πολυεστερική καμπίνα 35 λίτρων στο πάτωμα.
Ο ενισχυτής που το οδήγησε, ο Brax SPL Competition.
H μεγαλύτερη όμως αλλαγή είχε να κάνει με την αλλαγή προενισχυτή.
Το εξαιρετικό 12κάναλο Helix DSP ULTRA, με ενσωματωμένο module HEC USB, οδήγησε με υποδειγματική ποιότητα (και δυνατότητες ρύθμισης) το σύστημα.
Στην κεντρική κονσόλα εγινε κατασκευή για την τοποθέτηση του controller του HELIX DSP του γνωστού Helix Director, έτσι ώστε να γίνονται όλες οι απαραίτητες ρυθμίσεις απο την θέση του οδηγού.
Σαν πηγη, χρησιμοποιήθηκε μια Android πηγη απλά και μόνο για τον χειρισμό του HEC USB,
αφου δεν επεμβαίνει καθόλου στο σήμα, μια και η ίδια η ύπαρξη του HEC USB παρακάμπτει εντελώς την πηγή, και τροφοδοτείται με ψηφιακό σήμα κατευθείαν απο το μέσο αποθήκευσης. (Usb, HDD).
To ταμπλώ του Mazda ανακατασκευάστηκε κάποια χρόνια πριν, για να δεχθεί τα θηριώδη πραγματικά midbass του σπιτικού ηχείου ATC SCM7
Εκτος απο την όλη κατασκευή και ρύθμιση, πολύ μεγάλη σημασία δόθηκε και στην μόνωση του αυτοκινήτου τοποθετώντας Focal BAM σε όλο το πάτωμα. Αυτη η προσθήκη, πραγματικά άλλαξε την ηχητική αδράνεια όλης της καμπίνας.
.
Κάθε στάδιο στο αυτοκίνητο του Παναγιώτη, είναι μια πρόκληση. (του Παναγιώτη αμάξι είναι άλλωστε, πως θα μπορούσε να μην είναι) και μια εμπειρία εγκατάστασης και ρύθμισης.
Και για μας είναι πάντα ευπρόσδεκτα και αγαπημένα και τα δύο.
Μέχρι το επόμενο στάδιο, ευχόμαστε καλές ακροάσεις!!!